Ladda ner vår app till mobilen

Via vår app får du också specifika erbjudanden och kan samla alla dina kvitton på ett ställe. Du får även 10% på alla dina köp via appen.

Ladda ner den idag!

Vanliga frågor & svar

Vi hoppas kunna besvara på alla frågor du har angående beställningar, vår webbplats och vår app. Nedan har vi samlat de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Får du inte svar på din fråga här så kontakta vår support.

Frågor om registrering, appen och telefonnummer

Varför måste ni ha mitt telefonnummer när jag skapar ett konto hos er?

Svar: Om du t.ex. byter mobiltelefon behöver vi ditt telefonnummer så att vi kan återskapa ditt konto utan att du blir av med alla inställningar och eventuella rabatter och erbjudanden som ligger i ditt konto.

Jag har registrerat mitt telefonnummer men det kommer ingen bekräftelsekod?

Svar: Dubbelkolla att du har angett korrekt telefonnummer, och se till att du är uppkopplad till internet. Testa även att starta om appen. Funkar inget av detta kontakta supporten så hjälper vi dig!

Fel på appen – vad gör jag?

Svar: Om appen kraschar och det verkar vara fel på den, testa att installera om appen. Funkar det ändå inte, försök att starta om mobilen. Se också till att du har mobilen uppkopplad till internet när du använder appen.

Frågor om betalning och säkerhet

Hur betalar jag?

Svar: I appen tar vi just nu endast kortbetalningar – VISA, Mastercard och American Express.

Hur säkert är det att lägga in mitt kortnummer i appen?

Svar: Väldigt säkert – dina kortuppgifter ligger inte i appen, utan krypteras och skickas till en säker server.

Frågor om beställning, återköp och betalning

Min betalning går inte igenom, vad ska jag göra?

Svar: Kontrollera att du matat in korrekt kortuppgifter, och att det finns kredit på kortet/pengar på kontot. Du måste även ha ditt kort öppet för internetköp (detta kollar du med banken). Om det ändå inte fungerar trots att ovan är som det ska, testa att start om appen och beställ igen. Om detta heller inte löser problemet, kontakta vår support så försöker vi lösa det!

Kvitto: hur får jag ett kvitto?

Svar: Dina kvitton ligger i appen, under ”Orderhistorik”.

Återköp. Vad händer om jag ångrar mig eller beställer fel?

Svar: Kontakta restaurangen du beställt från så löser vi det. Återköp måste göras i restaurangen och kan inte göras i appen.

Allergier: jag har allergier och vill göra en specialbeställning.

Svar: Vi har en del specialkost på menyn som kanske kan passa dig, så vänligen kolla i vår meny. Övriga specialbeställningar eller frågor om vad maten innehåller sker genom att kontakta restaurangen direkt. Det går tyvärr inte att göra specialbeställningar i appen för tillfället.

Frågor om reklam och integritet

Kommer ni skicka sms-reklam till min telefon?

Svar: ja, men du kan alltid stoppa våra mejl eller sms

Kommer ni dela mitt telefonnummer med andra företag?

Svar: Nej, vi värnar om din integritet och kommer inte dela några av dina personuppgifter.

Telefonbyte: Vad händer med mitt konto när jag byter telefon?

Svar: Har du samma telefonnummer till din nya telefon så laddar du bara ner appen igen, fyller i ditt telefonnummer, så återställer vi ditt konto i appen.